Джерело: https://www.schoollife.org.ua/
Календарно-тематичне планування
з фізики і астрономії
для 11 класу
Складено до підручника: Сиротюк
В.Д., Мирошніченко Ю. Б. Фізика і астрономія (рівень стандарту, за навч.
програмою авт. колективу під керівництвом Ляшенка О.І.) : підруч. для 11-го кл.
закл. заг. серед. освіти – К. : Генеза, 2019
(4 години на тиждень всього 140 годин, з них на
астрономічний складник відводиться 35 годин)
№ уроку |
Дата прове-дення |
Тема уроку/ Дистанційна допомога |
Домашнє завдання |
Знання й уміння учнів |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ФІЗИКА І
семестр |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 1. Електродинаміка(36 год) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
01.09 |
Повторення.
Молекулярна фізика та термодинаміка |
Повторити Ф.10, конспект |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
2 |
04.09 |
Повторення.
Властивості речовин |
Повторити Ф.10, конспект |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
07.09 |
Діагностична самостійна робота. Електромагнітна взаємодія. Електричне поле. Закон Кулона. |
Вивчити§1.ст 4-5 Виконати тести |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
4 |
08.09 |
Напруженість
електричного поля. Електрична взаємодія точкових зарядів. Принцип
суперпозиції |
§1. Підготувати короткі повідомлення про застосування електричного
поля |
Знаннєвий компонент Оперує поняттями і термінами: точковий заряд, електризація тіл, електричний заряд, електричне поле,
закон Кулона, лінії напруженості електричного поля, напруженість електричного
поля, потенціал та різниця потенціалів,енергія електричного поля, електрична
ємність, конденсатор, постійний електричний струм, джерело струму, сторонні
сили, сила струму, ЕРС, опір провідника, надпровідність, потужність
електричного струму; послідовне і паралельне з'єднання провідників; закон
Ома, закон Джоуля-Ленца, носії електричного струму в різних середовищах,
дірка, електронно-дірковий перехід, електроліти, електролітична дисоціація,
електроліз, закон Фарадея, іонізація газів, газовий розряд та його види,
термоелектронна емісія, магнітна взаємодія, вектор магнітної індукції, сила
Ампера, сила Лоренца, явище електромагнітної індукції, магнітний потік,
правило Ленца, закон електромагнітної індукції, явище самоіндукції,
індуктивність, енергія магнітного поля струму. Пояснює: властивості
електричного поля, принцип суперпозиції, зв’язок напруженості електричного
поля з різницею потенціалів; сутність силової та енергетичної характеристик
електричного і магнітного поля, закон Ома для повного кола,природу
електричного струму в металах, електролітах, газах, напівпровідниках,
вакуумі, електронну провідність металів та електропровідність
напівпровідників, властивості плазми; природу електромагнітної взаємодії, дію магнітного поля на провідник
зі струмом, рухомі заряджені частинки, закон електромагнітної індукції,
принцип дії електричних двигунів. Діяльнісний
компонент Розв’язує задачі: на застосування формул
напруженості електричного поля, напруженості поля точкового заряду,
принципу суперпозиції полів; ємності конденсатора, енергії зарядженого
конденсатора; на закон Ома для повного
кола; на розрахунок електричних кіл з
послідовним і паралельним з’єднанням провідників, визначення роботи та
потужності електричного струму; на взаємодію магнітного поля з провідником зі
струмом, застосування формул сили Ампера, сили Лоренца, закону
електромагнітної індукції, ЕРС самоіндукції, енергії магнітного поля. Визначає напрямок індукційного струму, сили Лоренца
та Ампера. Зображує
електричне і магнітне поле за допомогою силових ліній, схеми з’єднань. Дотримуєтьсяправил
безпеки життєдіяльності під час роботи з електричними приладами та
обладнанням. Експериментально
визначає ЕРС джерела струму, досліджує
електричні кола з різними елементами, явища електромагнітної індукції. Ціннісний
компонент Оцінює перспективи технічного використання: напівпровідникових приладів; електричного
струму в різних середовищах; магнітного поля в медицині; магнітних
властивостей речовини; енергоефективність
різних електроприладів; усвідомлює
необхідність та основні принципи енергозбереження в побуті |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
11.09 |
Розв’язування
задач |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
14.09 |
Речовина в електричному полі. Провідники і діелектрики в електричному полі |
Вивчити §2. Відповіді на питання після параграфа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
15.09 |
Робота за час
переміщення заряду в однорідному електричному полі. Потенціал електричного
поля. Різниця потенціалів. Зв'язок між напругою і напруженістю |
§3. Задачі та вправи 10 ЕС1-10ЕС10 Збірник задач. Фото в групі Фізика 11 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
18.09 |
§4. Задачі та вправи ст.18-19 № 1.9; 1.10; 1.13; 1.15 (7 балів) №1.17; 1.24; 1.26 (8-11) Виконати тест після опрацювання параграфа (оцінюється) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
21.09 |
Розв’язування
задач. Лабораторна робота №1 Визначення енергії
зарядженого конденсатора та його ємності.
(Фронтальний
експеримент.) (не оцінюється) |
Повторити 1- 4 параграф Задачі в у додатку Вайбер (домашня контрольна робота) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
22.09 |
Залікова самостійна робота ТО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
25.09 |
Постійний електричний
струм. З’єднання
провідників |
§5. Задачі та вправи стр 31. 1.36-1.46 (3-4 задачі) Готуємося до заліку. Теоретичні питання в групі Вайбер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
28.09 |
Електрорушійна сила. Закон Ома для повного кола. Розрахунок електричних кіл з послідовним і паралельним з’єднанням. |
§6. Вивчити. Тестові Завдання в групі Готуємося до заліку. Теоретичні питання в групі Вайбер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
29.09 |
Робота та потужність електричного струму. Безпека під час роботи з електричними пристроями |
§ 7. Задачі та вправи § 8. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
14 |
02.10 |
Розв’язування задач. |
10 EF21-10EF 27 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
15* |
02.10 |
Практикум розв’язування задач |
Збірник задач Р. І. Швай 10EF1-10EF1 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
16 |
05.10 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
06.10 |
Електричний струм у металах. Залежність питомого опору від температури. Надпровідність |
§ 9 Вивчити . Письмово відповіді на пит 1-8 стр 38 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
09.10 |
Електропровідність
напівпровідників.Власна і домішкова провідність напівпровідників. |
§ 10. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
12.10 |
Електронно-дірковий перехід: його властивості і застосування. Лабораторна робота №2 Дослідження властивостей p-n переходу (Фронтальний
експеримент) |
Напівпровідникова елементарна база сучасної мікроелектроніки (доповідь) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
13.10 |
Електричний струм
у розчинахі розплавах електролітів.
Електроліз та його закони |
§ 11. Вивчити Виконати тест (обовязково) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
19.10 |
Лабораторна робота №3 Визначення електрохімічного еквіваленту
речовини |
Оцінюється Виконати тест для перевірки знань |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
02.11 |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
03. 11 |
1. Вивчити п.13. Дати письмово відповіді на питання 1-4 стр. 50 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
24 |
06.11 |
Розв’язування задач. Застосування струму в різних середовищах у техніці і технологіях. |
Задачі 1.100, 1.115, 1.117 – 1.119 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
09.11 |
Залікова самостійна робота |
Аналіз розв’язків задач |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
10.11 |
Взаємодія струмів.
Магнітне поле. Індукція
магнітного поля. Потік магнітної індукції |
§ 14. Задачі та вправи § 15. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
16.11 |
Розв’язування задач. |
Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
17. 11 |
Дія магнітного поля на провідник
зі струмом. Сила Ампера. Сила Лоренца. Принцип дії електричних двигунів |
§ 16. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
20.11 |
Розв’язування задач. |
Повторити п. 14,15,16. Розв'язати задачі (6-7)1.130; 1.134 / (8-9)1.143; 1.144 / +1.146* , 1.149* (на 10-12) |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
23.11 |
Електромагнітна індукція. Магнітний потік. Закон електромагнітної індкціїу |
§ 17. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
24.11 |
Самоіндукція. Індуктивність.
Енергія магнітного поля струму. Використання явища електромагнітної індукції в сучасній
техніці й технологіях. |
§ 18. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
27.11 |
Розв’язування задач. |
Задачі 1.179, 1.180, 1.192 – 1. 194 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
30.11 |
Контрольна робота № 2 |
Аналіз розв’язків задач |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Лабораторний практикум |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
01.12 |
Лабораторна робота №4 Перевірка законів послідовного та паралельного з'єднання провідників |
Підготовка до робіт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
35 |
01.12 |
Лабораторна робота №5 : Визначення ЕРС та внутрішнього опору джерела струму |
Підготовка до робіт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
36* |
01.12 |
Лабораторна робота №6 : Розширення меж вимірювання амперметра та вольтметра |
Підготовка до робіт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
04.12 |
Лабораторна робота №7 : Дослідження електричного кола з напівпровідниковим діодом |
Підготовка до робіт |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
07.12 |
Лабораторна робота №8: Дослідження явища електромагнітної індукції |
Підготовка презентацій навчальних проектів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
08.12 |
Захист навчальних проектів |
Підготовка презентацій навчальних проектів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
40* |
08.12 |
Розв’язування задач. |
Аналіз результатів навчальних проектів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
11.12 |
Залікова тестова робота ТО |
Обговорення результатів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ 2. Коливання та
хвилі(35год) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
14.12 |
Механічні коливання. Гармонічні коливання. Рівняння
гармонічних коливань. |
§ 19. Задачі та вправи |
Знаннєвий компонент Оперує поняттями і термінами: види механічних коливань; гармонічні коливання; період коливань математичного та пружинного
маятника; механічні хвилі; довжина хвилі, інтерференція і дифракція хвиль,
вільні електромагнітні коливання; коливальний контур; резонанс, вимушені
електричні коливання, змінний струм, трансформатор, електромагнітні хвилі;
світло, закони відбивання і заломлення світла, дисперсія світла, інтерференція, дифракція та поляризація світла,
сила світла, освітленність, яскравість. Пояснює
перетворення енергії в коливальних системах; утворення й поширення механічних
і електромагнітних хвиль; діапазони електромагнітних хвиль та їх властивості;
сутність змінного струму як вимушених електромагнітних коливань, будову та
принцип дії трансформатора; пояснює
на якісному рівні принципи дії електропобутових приладів і пристроїв (радіо,
телекомунікаційних пристроїв тощо); суть хвильових властивостей світла:
поширення світла в різних середовищах, розсіювання й поглинання світла;
інтерференцію й дифракцію світлових хвиль; поляризацію й дисперсію світла. Діяльнісний
компонент Експериментально визначає період коливань маятника, довжину
електромагнітної хвилі за її частотою; досліджує залежність періоду коливань маятника. Розв’язує задачі на застосування формули взаємозв’язку довжини, періоду й
швидкості поширення хвилі; закони геометричної оптики, період дифракційної ґратки,
фотометричні величини. Представляєотримані результати графічно і за допомогою формул.
Будує зображення, одержані за допомогою дзеркал і лінз. Ціннісний
компонент Оцінює важливість спостережень у всьому діапазоні електромагнітного
спектра; можливості використання різних видів електромагнітних хвиль у
техніці, на виробництві;застосування оптичних явищ у техніці й виробництві |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
43 |
15.12 |
Математичний
і пружинний маятники. Перетворення енергії під час коливань. Вимушені
коливання. Автоколивання. Резонанс. |
§ 20. Задачі та вправи § 21. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
44 |
18.12 |
Поширення
механічних коливань у пружному середовищі. Принцип Гюйгенса. |
§ 22. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
45* |
18.12 |
Лабораторна робота № 9 Визначення
прискорення вільного падіння за допомогою нитяного маятника |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
46 |
21.12 |
Лабораторна робота №10: Дослідження коливань пружинного маятника |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
47 |
22.12 |
Розв’язування задач. |
Повторити § 23, 24, 25. Задачі та вправи Задачі 2.11, 2.26, 2.36 – 2.37 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
48* |
22.12 |
Залікова тестова робота ТО |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
ІІ семестр |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
49 |
|
Вільні електромагнітні
коливання. Коливальний контур. Вимушені електромагнітні коливання |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
50 |
|
Вимушені
електромагнітні коливання. Резонанс |
§ 25. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
51 |
|
Змінний струм.
Трансформатор. Виробництво, передача, та використання енергії електричного
струму |
§ 26. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
52 |
|
Розв’язування задач. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
53 |
|
Розв’язування задач. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
54 |
|
Електромагнітне поле. Електромагнітні хвилі |
§ 27. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
55 |
|
Властивості
електромагнітних хвиль |
§ 28. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
56 |
|
Принципи радіозв’язку, телебачення та стільникового
зв’язку |
§ 29. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
57 |
|
Розв’язування задач |
Задачі 2.53, 2.63, 2.79 – 2.83 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
58 |
|
Контрольна робота № 3 |
Аналіз розв’язків задач |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
59 |
|
Розвиток поглядів
на природу світла. Електромагнітна теорія світла |
§ 30. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
60 |
|
Поширення
світла в різних середовищах. Ефект
Доплера |
§ 31. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
61 |
|
Дисперсія
світла |
§ 32. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
62 |
|
Інтерференція
світла |
§ 33. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
63 |
|
Дифракція
світла |
§ 34. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
64 |
|
Поляризація
світла |
§ 35. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
65 66 |
|
Розв’язування задач. Залікова
тестова робота ТО |
Аналіз розв’язків задач |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
67 |
|
Основні
фотометричні величини |
§ 36. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
68 |
|
Розв’язування
задач |
Задачі 2.89, 2.113, 2.116 – 2.119 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
69 |
|
Геометрична оптика як граничний випадок хвильової. Закони
геометричної оптики |
§ 37. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
70 |
|
Оптичні прилади та
їх застосування |
§ 38. Задачі та вправи |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
71 |
|
Розв’язування
задач |
Задачі 2.124, 2.133 – 2.136 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
72 |
|
Лабораторна
робота № 11 Визначення роздільної здатності людського ока |
Аналіз розв’язків задач |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
73 |
|
Лабораторна робота №12 Визначення
довжини світлової хвилі |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
74 |
|
Розв’язування задач |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
75 |
|
Контрольна робота № 4 |
Підготовка презентацій навчальних проектів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
76 |
|
Захист навчальних проектів |
Підготовка презентацій навчальних проектів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
77* |
|
Захист навчальних проектів |
Аналіз результатів навчальних проектів |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розділ
3. Квантова фізика (34год)
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Немає коментарів:
Дописати коментар