Календарне
планування/домашнє завдання/ дистанційна допомога
(105 годин, 3години на тиждень, 4
години – резервних)
І семестр 45
год
№ з/п |
Тема уроку |
Дата 9-А |
Дата 9-Б |
Домашнє завдання |
Дистанційна допомога |
|
Розділ І. МАГНІТНЕ ПОЛЕ 17
+1 (проект) |
|
|
|
|||
1 |
Повторення. |
02.09 |
02.09 |
|
|
|
2 |
03.09 |
04.09 |
|
|
||
3 |
07.09 |
07.09 |
|
|
||
4 |
Індукція магнітного поля. МП Землі. |
09.09 |
09.09 |
|
||
5 |
Магнітні властивості речовин та їх застосування. Гіпотеза Ампера |
10.09 |
11.09 |
|
|
|
6 |
Магнітне поле провідника зі струмом. /Електромагніти. /Магнітна левітація. / |
14.09 |
14.09 |
|
|
|
7 |
Лабораторна робота № 1. Складання та випробування електромагніту |
16.09 |
16.09 |
|
|
|
8 |
17.09 |
18.09 |
|
|
||
9 |
21.09 |
21.09 |
|
|
||
10 |
Розв'язування задач |
23.09 |
23.09 |
|
|
|
11* |
Розв'язування задач |
23.09 |
23.09 |
|
|
|
12 |
Контрольна робота №1 « Магнітне поле та його властивості» ТО |
24.09 |
25.09 |
|
|
|
13 |
Досліди Фарадея. Явище електромагнітної індукції. Індукційний електричний
струм |
28.09 |
28.09 |
|
|
|
14 |
Лабораторна робота № 2. Спостереження явища електромагнітної індукції |
30.09 |
30.09 |
|
|
|
15 |
Розв'язування задач |
01.10 |
02.10 |
|
|
|
16 |
Генератори індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії |
05.10 |
05.10 |
|
|
|
17 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної
роботи |
07.10 |
09.10 |
|
|
|
18 |
Контрольна робота № 2 « Явище
електромагнітної індукції» |
12.10 |
12.10 |
|
|
|
19 |
Захист навчальних проектів |
19.10 |
19.10 |
|
|
|
20* |
Захист навчальних проектів ТО |
19.10 |
19.10 |
|
|
|
Розділ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА 18 год +1(проект) |
|
|
|
|||
21 |
Світлові явища. Швидкість поширення світла. Світловий промінь |
02.11 |
02.11 |
1. Переглянути презентацію 1-14 слайд |
|
|
22* |
Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне та місячне затемнення |
02.11 |
02.11 | 1. Переглянути презентацію 1-14 слайд 2. Вивчити параграфи 9,10 3. Виконати тест тренувальний 1-11 запитання |
|
|
23 |
Розв'язування задач |
04.11 |
04.11 |
3. Виконати тест тренувальний 1-11 запитання ( за бажанням можна виконати весь тест застосувавши свої спостереження за світловими явищами) 4* Підготувати відповідь на питання в Гугл класі |
|
|
24 |
Відбивання світла. Закон відбивання світла. Плоске дзеркало |
05.11 |
06.11 |
|
||
25 |
Лабораторна робота № 3. Дослідження відбивання світла за допомогою
плоского дзеркала |
09.11 |
09.11 |
|
|
|
26 |
Розв'язування задач |
11.11 |
11.11 |
|
|
|
27 |
Заломлення світла на межі поділу двох середовищ. Закон заломлення світла |
12.11 |
13.11 |
|
|
|
28 |
Лабораторна робота № 4. Дослідження заломлення світла |
16.11 |
16.11 |
|
|
|
29 |
Розв'язування задач |
18.11 |
18.11 |
|
|
|
30 |
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
19.11 |
20.11 |
|
|
|
31 |
Розв'язування задач |
23.11 |
23.11 |
|
|
|
32 |
Контрольна робота № 3 «Світлові явища. Закони геометричної оптики» ТО |
25.11 |
25.11 |
|
|
|
33 |
Лінзи. Оптична сила й фокусна відстань лінзи |
26.11 |
27.11 |
|
|
|
34 |
Формула тонкої лінзи. Отримання зображень за допомогою лінзи. |
30.11 |
30.11 |
|
|
|
35 |
Розв'язування задач |
02.12 |
02.12 |
|
|
|
36* |
Розв'язування задач |
02.12 |
02.12 |
|
|
|
37 |
Лабораторна робота № 5. Визначення фокусної відстані та оптичної сили
тонкої лінзи |
03.12 |
04.12 |
|
|
|
38 |
Око як оптичний прилад. Зір і бачення. Окуляри. Вади зору та їх корекція |
07.12 |
07.12 |
|
|
|
39 |
Розв'язування задач |
09.12 |
09.12 |
|
|
|
40 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
10.12 |
11.12 |
|
|
|
41 |
Контрольна робота № 4 « Лінзи» |
14.12 |
14.12 |
|
|
|
42 |
Захист навчальних проектів |
Т.о 16.12 |
16.12 |
|
|
|
43* |
Захист навчальних проектів ТО |
16.12 |
16.12 |
|
|
|
Розділ III. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ
8 год + 1 (проект) |
|
|
|
|||
44 |
Виникнення та поширення механічних хвиль. |
17.12 |
18.12 |
|
|
|
45 |
Звукові хвилі.Швидкість поширення звуку , довжина і частота звукових
хвиль. Гучність звуку, висота тону. |
21.12 |
21.12 |
|
|
|
46 |
Інфразвуки та ультразвуки |
23.12 |
|
|
|
|
47 |
Лабораторна робота № 6. Дослідження звукових коливань різноманітних
джерел звуку за допомогою сучасних цифрових засобів |
24.12 |
|
|
|
|
48* |
Розв'язування задач ІІ семестр |
|
|
|
|
|
49 |
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі. Швидкість поширення хвиль,
довжина і частота. |
|
|
|
||
50 |
Розв'язування задач |
|
|
|
|
|
51 |
Залежність властивостей ЕМХ від частоти. Шкала електромагнітних хвиль |
|
|
|
||
|
ІІ семестр 57 год |
|
|
|
|
|
52 |
Фізичні основи сучасних бездротових засобів зв'язку та комунікацій. |
|
|
|
||
53 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
54 |
Залікове заняття« Механічні та електромагнітні хвилі» |
Т.о |
|
|
|
|
Розділ IV. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО
ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ
12 год + 1 |
|
|
|
|||
55 |
Сучасна модель атома. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. |
|
|
|
||
56 |
Ізотопи. Використання ізотопів |
|
|
|
|
|
57 |
Радіоактивність. Радіоактивні випромінювання, їх фізична природа і
властивості |
|
|
|
||
58 |
Період піврозпаду радіонукліда |
|
|
|
||
59 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
60 |
Йонізаційна дія радіоактивного випромінювання. Природний радіоактивний
фон. |
|
|
|
||
61 |
Дозиметри . Біологічна дія радіоактивного випромінювання |
|
|
|
||
62 |
Поділ важких ядер. Ланцюгова ядерна реакція поділу. |
|
|
|
||
63 |
Ядерний реактор. Атомні електростанції. Атомна енергетика України. |
|
|
|
||
64 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
65 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
||
66 |
Контрольна робота № 5 |
|
|
|
||
67 |
Захист учнівських проектів ТО |
|
|
|
||
Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ
ЗБЕРЕЖЕННЯ 34 год
|
|
|
|
|||
68 |
Рівноприскорений прямолінійний рух.
Прискорення. |
|
|
|
||
69 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
70 |
Графіки прямолінійного рівноприскореного руху |
|
|
|
||
71 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
72 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
73 |
Інерціальні системи відліку. Перший закон Ньютона |
|
|
|
||
74 |
Другий і третій закони Ньютона |
|
|
|
||
75 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
76 |
Розв'язування задач. Самостійна робота. ТО |
|
|
|
|
|
77 |
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння |
29.03 |
|
|
||
78 |
Розв'язування задач |
29.03 |
|
|
|
|
79 |
Рух тіла під дією сили тяжіння |
31.03 |
|
|
|
|
80 |
Розв'язування задач |
05.04 |
|
|
|
|
81 |
Рух тіла під дією кількох сил |
|
|
|
||
82 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
83 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
84 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
85 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
||
86 |
Контрольна робота № 6 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
|
|
||
Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ
ЗБЕРЕЖЕННЯ Частина ІІ |
|
|
|
|||
87 |
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу |
|
|
|
||
88 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
89 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
90 |
Реактивний рух. Фізичні основи ракетної техніки. Досягнення космонавтики |
|
|
|
||
91 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
92 |
Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
|
|
|
||
93 |
Розв'язування задач |
|
|
|
||
94 |
Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії |
|
|
|
||
95 |
Фундаментальні взаємодії в природі. Межі застосування фізичних законів і
теорій. Фундаментальний характер законів збереження |
|
|
|
||
96 |
Розв'язування задач. Підготовка до контрольної роботи |
|
|
|
||
97 |
Контрольна робота № 7 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
|
|
||
98 |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
||
99** |
Захист учнівських проектів |
|
|
|
||
|
|
|
|
|||
Фізика та екологія |
|
|
|
|||
100 |
Еволюція фізичної картини світу. Розвиток уявлень про природу світла.
Фізика і науково-технічний прогрес . Фізика та екологія. Фізичні основи бережливого природокористування та
збереження енергії |
|
|
|
||
101 102** |
Альтернативні джерела енергії |
|
|
|
||
103 104** |
Урок-семінар. Сучасні проблеми екології та енергетики в Україні та світі |
|
|
|
||
105 |
Узагальнююче заняття |
Т.о |
|
|
|
|
Орієнтовні теми навчальних проектів
Розділ І. МАГНІТНЕ ПОЛЕ
Магнітні матеріали та їх використання.
Магнітний запис інформації.
Вияви та застосування магнітних взаємодій у природі й техніці.
Геомагнітне поле Землі.
Магнітні бурі та їхній вплив на здоров’я людини.
Різноманітні електромагнітні пристрої.
Генератори електричного струму.
Розділ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА
Складання найпростішого оптичного приладу.
Оптичні ілюзії.
Дослідження потужності та ККД штучних джерел світла різного типу.
Увігнуті дзеркала: властивості та приклади застосування.
Оптичні явища в природі.
Око і зір.
Розділ III. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ
Звуки в житті людини.
Застосування інфра- й ультразвуків у техніці.
Вібрації й шуми та їхній вплив на організми.
Електромагнітні хвилі в природі й техніці.
Вплив електромагнітного випромінювання на організм людини.
Види шумового забруднення. Вимірювання рівня шумового забруднення. Вивчення
впливу шумового забруднення на організми.
Духові музикальні інструменти.
Розділ IV. ФІЗИКА АТОМА ТА АТОМНОГО ЯДРА. ФІЗИЧНІ ОСНОВИ АТОМНОЇ ЕНЕРГЕТИКИ
Ознайомлення з роботою побутового дозиметра.
Складання радіаційної карти регіону.
Радіологічний аналіз місцевих харчових продуктів.
Екологічні проблеми атомної енергетики.
Розщеплення атома: скринька Пандори чи вогонь Прометея?
Майбутнє Сонця та інших зір.
Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ
Людина і Всесвіт.
Фізика в житті сучасної людини.
Сучасний стан фізичних досліджень в Україні та світі.
Україна – космічна держава.
Видатні вітчизняні та закордонні вчені-фізики.
Застосування закону збереження імпульсу в техніці.
Немає коментарів:
Дописати коментар